Szórakoztató társadalomkritika.

Szemszögmérő

Jé, a reklámok hazudnak?

Ez nem is kérdés, az már inkább, hogy miért is hunyunk szemet felette, és legyintünk egyet ennek hallatán.

2016. május 20. - Répási Bálint

Akkora közhelyről beszélünk, hogy Oravecz Nóra elégedetten csettintene a fenti mondat láttán, pont ezért érdekes figyelni, hogy milyen mértékű a döbbenet alakult ki a Volkswagen-csoport dízelmotorjainak megbuherálása nyomán, s hogyan hurcolják meg ezt az egy céget, mintha a vállalatok…

Tovább

Bohócnépszavazás

Egy olyan népszavazásnak nevezett bábszínházat rendez a kormány, amelynek eredménye semmire nem kötelezi sem őket, sem az Európai Uniót, csupán egy majd 5 milliárdba kerülő marketingfogás.

A leadott igen és nem szavazatok óriási kényszerítő erejét a fent látható iratmegsemmisítő érzékelteti a már-már nemzeti konzultáció szintjét verdeső kérdésre:  "Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő…

Tovább
süti beállítások módosítása